T-Mobile geeft klanten inzicht in mobiele kosten

“Klanten vragen om meer inzicht in hun mobiele kosten”, aldus T-Mobile. De telecomaanbieder komt daarom met de My T-Mobile App voor Android. Het bedrijf meent dat het de eerste App van een Nederlandse provider is die klanten op een volledig overzicht geeft over abonnement, verbruiksgegevens, facturen en persoonlijke gegevens.

“Acht op de tien klanten die nu op de My T-Mobile site komen, zijn op zoek naar informatie over verbruik en facturen, zo blijkt uit eigen onderzoek. Wij willen het voor onze klanten gemakkelijker maken. Met de My T-Mobile App kunnen onze klanten op ieder moment van de dag en vanaf iedere plek inzicht krijgen in mobiele kosten”, aldus Tessel Jarigsma, Directeur Internet & New Media bij T-Mobile. De App bevat verder een zoekfunctie om HotSpots en Shops van T-Mobile in de buurt te vinden. T-Mobile zal de App blijven ontwikkelen en uitbreiden, onder meer op basis van wat klanten vragen. De My T-Mobile App is binnenkort ook beschikbaar voor iOS en Blackberrry en zal de komende periode (promotioneel) gratis worden aangeboden. Kijk voor meer informatie op www.t-mobile.nl/apps