Philips wil nummer één in consumentenelektronica worden

Ook versterkt Philips de relatie met de consument door samenwerking met andere sterke merken . Op die manier wil de onderneming aanwezig zijn in de omgeving waar de consument woont, werkt en speelt. Philips heeft in Malaga de eerste draagbare, sportieve audioproducten gepresenteerd die voortkomen uit de samenwerking met Nike . Langs deze weg knoopt Philips sterke banden aan met de wereld van fitness en atletiek. Philips en Nike zetten hun expertise op het gebied van atletiek en digitale technologie in voor de ontwikkeling van innovatieve producten om daardoor het plezier in het sporten verder te vergroten. Foto’s: (c) CAPITAL PHOTOS Bron: http://www.philips.nl « Vorige nieuwsbericht 22 Albums van de Rolling Stones op SACD Volgende nieuwsbericht » Toshiba brengt 3 nieuwe tv’s op de markt Tags: Philips , cd , dvd Reacties Er zijn nog geen reacties… Reageer op het nieuwsbericht Reageren Naam: Inloggen Bestaande gebruikers kunnen hier inloggen .