Hoewel we altijd proberen tot een uitstekende oplossing te komen kan het toch gebeuren dat je niet tevreden bent met het product dat je hebt gekocht óf met onze service.

Klachten en opmerkingen worden door ons serieus genomen. Zo blijven we leren. Je kunt je klacht in eerste instantie direct aan ons richten. Gebruik hiervoor klacht@hear.nl. 

We reageren uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht. Je krijgt geen ontvangstbevestiging, maar direct een inhoudelijke reactie.

Via ons lidmaatschap van Thuiswinkel.org zijn we verbonden aan het Europese platform voor geschillen ODR. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »