Win de Sony Tablet S!

Jij kunt je eigen Sony tablet winnen. Hoe? Lees voor enkele instructies het onderstaande verhaal.

Door Sony Nederland op Facebook te ‘liken’, kunnen consumenten zich aanmelden voor de interactieve billboard applicatie. Vervolgens hebben ze de keuze uit zeven led billboards op diverse locaties in Nederland, waaronder het grootste billboard op het Rembrandtplein in Amsterdam, waarop ze zichzelf of vriend(en) kunnen laten zien. Consumenten bepalen daarbij zelf welke Facebook foto ze willen vertonen. Door die foto via de ‘Throw’ (gooien) functie naar het billboard van hun keuze te slepen is het plaatsingsverzoek een feit. Binnen een uur is de foto, na een moderator check, op het geselecteerde billboard te zien. Sony Benelux start deze bijzondere online campagne ter ondersteuning van de introductie van de nieuwe Sony Tablet. Doel is om zoveel mogelijk consumenten kennis te laten maken met het nieuwe tablet. Met een hoog fungehalte laat Sony zien hoe eenvoudig het is om content te delen, af te spelen, te bekijken of te luisteren. Onderdeel van de campagne is een Facebook actie met de mogelijkheid jezelf ‘te billboarden’ en vervolgens te kiezen op welk billboard in Nederland jouw leukste foto moet komen te staan. Dit is voor het eerst in Europa dat een campagne op deze manier verloopt. De campagne gaat 26 september van start en duurt twee weken. De deelnemende billboards zijn: Amsterdam – Rembrandtplein, Amsterdam – WTC, Utrecht – Hoog Catharijne, Eindhoven – WC Plaza, Arnhem – Korenmarkt, Rotterdam – Hoogstraat en Rotterdam – Lijnbaan. Is jouw foto de mooiste op één van deze locaties? Dan win jij een Sony Tablet S!