`Televisie belangrijk voor telecombedrijven`

Voor telecombedrijven wordt de televisiemarkt de komende jaren steeds belangrijkere groeimarkt. Volgens het Amerikaanse adviesbureau Arthur D. Little moeten zij dan ook nu hierop inspringen, want anders is er straks geen plek meer voor ze. Dat blijkt uit een rapport van het Amerikaanse adviesbureau, aldus de Telegraaf. Ook zal het volgens het adviesbureau niet lang meer duren voor analoge televisie vervangen wordt door digitale televisie en satelliet-televisie. Telecombedrijven beschikken volgens de onderzoekers over de technologie om de dominantie van kabelbedrijven op de televisiemarkt te ondermijnen, zo bericht de Telegraaf.

Voor telecombedrijven wordt de televisiemarkt de komende jaren steeds belangrijkere groeimarkt. Volgens het Amerikaanse adviesbureau Arthur D. Little moeten zij dan ook nu hierop inspringen, want anders is er straks geen plek meer voor ze. Dat blijkt uit een rapport van het Amerikaanse adviesbureau, aldus de Telegraaf. Ook zal het volgens het adviesbureau niet lang meer duren voor analoge televisie vervangen wordt door digitale televisie en satelliet-televisie. Telecombedrijven beschikken volgens de onderzoekers over de technologie om de dominantie van kabelbedrijven op de televisiemarkt te ondermijnen, zo bericht de Telegraaf.