Service+ voor alle Ziggo klanten beschikbaar

Service+, een extra dienst van Ziggo voor aanvullende service, is nu voor alle klanten van Ziggo beschikbaar. Na een testperiode in Amersfoort, Enschede, Maastricht, Meppel, Heerhugowaard, Tilburg, Utrecht en Den Haag wordt de dienst uitgerold naar andere steden in Nederland.

Sevice+ geeft ondersteuning bij vragen en problemen op het gebied van computer, televisie, home cinema, telefonie, multimedia en gaming. Ook helpt Ziggo bij elektronicaklusjes als het optimaliseren van de binnenhuisbekabeling, het verhelpen van computerproblemen, het wegwerken van kabels, het plaatsen van stopcontacten en het ophangen van een televisie. Gratis is de extra service niet. Bij telefonische hulp en remote support betaalt de klant de gesprekskosten van €0,65,- per minuut. Voor een specialist aan huis betaalt de klant voor de eerste 45 minuten €50,- en elk kwartier daarna kost €15,-. Voorrijkosten worden niet in rekening gebracht, maar er is wel een minimale afname van 45 minuten. Een afspraak met de specialist aan huis is op basis van ‘no cure, no pay’. Dit betekent dat als de specialist aan huis geen oplossing kan vinden voor een probleem, de klant niets hoeft te betalen. Het telefoonnummer van Service+ van Ziggo is 0900-1876. Meer informatie over de service is te vinden op www.ziggo.nl/serviceplus .